Leroy Merlin extins în Electroputere Parc Craiova. Noul magazin și-a deschis porțile pe 19 iunie

0
98
SURSA FOTO: www.bricoretail.ro

Pe data de 19 iunie, Leroy Merlin și-a extins suprafața cu inaugurarea unei zone speciale de grădinărit, bricolaj și decorațiuni. Retailerul este bine cunoscut pentru diversitatea și calitatea produselor sale, asadar, și-a relocat magazinul din Electroputere Parc într-un spatiu mai mare, care ocupa 14.750 de mp.

Leroy Merlin extins în Electroputere Parc Craiova. Noul magazin și-a deschis porțile pe 19 iunie

Magazinul de pe Calea București nr. 80B, ofera un spațiu cu 16% mai mare, permițând clienților să se bucure de o experiență mult mai diversificată în tot ceea ce privește era cumpărăturilor.

Clineții vor găsii în noul magazin, o selecție diversificată de materiale de construcții, produse de grădinărit, mobilier și soluții de renovare a locuinței. Partea dedicata bucătăriilor include gama DELINA ID, o marcă proprie, iar cumpărătorii se pot bucura de faptul că Leroy Merlin oferă selutii moderne și calitative.

Cumpărături ,,New-Era” și convenabile

Fără nicio îndoială, furnizorul va continua să ofere o gamă variată de servicii menite să bucure și să satisfacă toate nevoile clienților. Astfel, serviciul de personalizare oferă beneficii, precum ferestre PVC la comandă, care asigură durabilitate pentru orice tip de locuință. Configurarea 3D a bucătăriei, permite clienților realizarea și și vizualizarea spațiului dorit în cele mai mici detalii, iar montajul este realizat de către profesioniști experimentați, pentru un rezultat impecabil.

Flexibilitatea financiară este prezentă, clienții pot opta pentru plata în rate cu un card de credit prin parteneriatul cu Oney, pentru a facilita accesul la produsele și serviciile dorite.

Servicii convenabile

Leroy Merlin Electroputere Craiova răspunde nevoilor moderne ale clienților prin multiple opțiuni de cumpărare. Aplicația mobilă Leroy Merlin oferă acces la peste 30.000 de produse și include o secțiune de inspirație cu articole și tutoriale video. Clienții pot plasa comenzi rapid și simplu prin telefon, iar comanda online include opțiunea de livrare direct la domiciliu. Serviciul Rezervă și Ridică permite rezervarea produselor online și ridicarea acestora din magazin în doar două ore. Aceste servicii sunt proiectate pentru a oferi clienților confort și flexibilitate, adaptându-se preferințelor lor de cumpărare.

Zona DRIVE IN, care permite accesul direct cu mașina pentru achiziționarea materialelor de construcții, face cumpărăturile mult mai simple. Serviciul de retragere marfă este perfect pentru articolele voluminoase și grele, precum gresie, faianță, parchet și obiecte sanitare, acestea fiind aduse direct la mașina clientului de către angajați.

Programul rămâne același

Programul de funcționare rămâne același: de luni până sâmbătă, între 07:00-21:00, și duminica între 08:00-20:00.

Lasă un comentariu