Se anunță Revelion de zile mari! Ce pregătește Primăria Craiova pentru noaptea dintre ani

0
149
Se anunță Revelion de zile mari!
SURSA FOTO: www.gds.ro

Autoritățile locale din Craiova au început să caute companii pentru a organiza Revelionul 2024-2025, așadar se anunță Revelion de zile mari. Va avea loc pe 31 decembrie 2024, la ora 20:00, și se va încheia pe 1 ianuarie 2025, la ora 01:30, pe strada A.I. Cuza, lângă Universitatea din Craiova.

Evenimentul are un buget de 657.525 lei. La organizarea Revelionului pot participa doar companiile cu o experiență demonstrată. Primăria solicită dovezi care să ateste expertiza din acest domeniu.

„Experiență specifică a coordonatorului de contract: minim 2 proiecte/contracte având ca obiect organizare de evenimente culturale/artistice sau similare din punct de vedere al utilităţii şi/sau complexității în cadrul cărora a îndeplinit aceleaşi activități cu cele pe care urmează să le îndeplinească în contract. În cadrul propunerii tehnice, ofertanții vor prezenta: Documente suport relevante care atestă experiența specifică a expertului cheie propus (coordonator de contract): fişă de post, contract de muncă, recomandare sau orice alte documente similare; Documente care să probeze modul în care va fi asigurată participarea persoanei propuse în cadrul contractului (contract individual de muncă/Revisal, în cazul în care aceasta este salariată a ofertantului; în situația în care la data limită de depunere a ofertelor persoana nominalizată nu este salariată a ofertantului, se va prezenta o declarație de disponibilitate semnată de aceasta)”, se specifică în caietul de sarcini.

Se anunță Revelion de zile mari! Ce pregătește Primăria Craiova pentru noaptea dintre ani

Pe lângă cerințele referitoare la organizatori, autoritățile au stabilit și preferințe legate de artiștii care vor evolua pe scenă în noaptea dintre ani. A fost elaborat chiar și un program provizoriu ce trebuie respectat.

Artiștii doriți de Primărie sunt: a) DJ Emil Safta – prestaţie de 60 minute

b) Andrei Bănuță & Band – prestaţie de 45 minute

c) Lupii lui Calancea și Surorile Osoianu – prestație de 80 de minute

d) Killa Fonic – prestație de 45 minute

e) Cosmin Dolea – MC de notorietate locală

Programul propus pentru Revelionul din Craiova 2024-2025 este următorul: 20:00-20:40 muzică ambientală la scenă, 20:40-20:50 MC, 20:50-21:50 DJ Emil Safta, 21:50-22:00 MC, 22:00-22:45 Andrei Bănuță & Band, 22:45-22:55 MC, 22:55 00:20 Lupii lui Calancea și Surorile Osoianu, (la 00:00 – spectacol piromuzical de 5 minute), 00:20-00:30 MC, 00:30 01.15 Killa Fonic, 01:15 01:25 MC.

În plus, primăria solicită ca evenimentul să fie dotat cu echipamente sceno-tehnice adecvate pentru un spectacol live în aer liber cu o audiență de peste 30.000 de persoane. Scena trebuie să fie modulară, acoperită și de cel puțin 14 metri deschidere, 12 metri adâncime și 10 metri înălțime. Zona dintre Teatrul Național Marin Sorescu și Primăria Craiova pe strada A.I. Cuza necesită boxe de întârziere, precum și trussing de aluminiu, scări de acces, mașini de fum, lumini speciale și un sistem de sunet profesional de cel puțin 100 kW. Organizatorul trebuie să asigure un loc potrivit pentru DJ.

În plus, este necesar un spectacol piromuzical care să sincronizeze efectele pirotehnice cu fundalul sonor. Acest lucru necesită un sistem de tragere digitală. Artificiile piromuzicale vor fi concepute pentru a reflecta muzica evenimentului și tematica acestuia.

„Beneficiarul, prin reprezentanții săi, are dreptul de a verifica modul de prestare a serviciilor pentru a stabili conformitatea lor cu prevederile Caietului de Sarcini şi din propunerea tehnică. La finalizarea prestării serviciilor, Prestatorul va prezenta un Raport de Activitate ce va conține detaliile referitoare la desfăşurarea evenimentului şi va fi însoțit de toate dovezile foto, video, audio, privind efectuarea serviciilor prestate, conform caietului de sarcini. Raportul de Activitate astfel menționat va sta la baza încheierii Procesului Verbal de recepție cantitativă calitativă, semnat de ambele părți. Plata se va efectua în termen de 30 de zile de la data comunicării facturii electronice către autoritatea contractantă în sistemul național privind factura electronică Ro e- factura, conform prevederilor OUG nr.120/2021, cu modificările și completările ulterioare, precum şi în baza Raportului de activitate şi a Procesului Verbal de recepție”, explică Primăria.

Prețurile ofertate pentru fiecare tip de serviciu trebuie să fie prezentate în lei, fără TVA, conform caietului de sarcini. Acesta va cuprinde toate cheltuielile necesare pentru furnizarea serviciilor, inclusiv tarifele și taxele aferente. O persoană desemnată de Autoritatea contractantă va interacționa cu reprezentanții Prestatorului, iar la sfârșitul evenimentului, Prestatorul va prezenta un Raport de activitate care detaliază desfășurarea evenimentului și va include dovezi video, audio și foto ale serviciilor pe care le-a oferit. Procesul verbal de recepție cantitativă sau calitativă, care va fi semnat de ambele părți, va fi construit pe baza raportului de activitate.

Lasă un comentariu